Thursday, July 29, 2010

pengenalan

hye,,,

Ini lah aku..ini lah kali pertama aku mnulis blog,,ntah mcm mana tbe2 aku berminat utk mnulis,, ianya tercetus disebabkan ape yg telah aku alami selama ini dan jgak sbb seseorng yg membuatkn aku berminat utk menulis blog,

siapa orgnye??

em biarlah rahsia,,bia hnya aku yg tau,dia ailah seseorng yg aku cube utk hargai dan mngajarku erti cinta dan jgak erti hidup dan mngingatkan aku tentang kesetian,,huhu

ai starting je dah sedih2,,apela aku ni terlalu beremosi...hehehe...ini lah aku bak kata adnan sempit dalam hati ada taman,,hehehe

aku adalah seorng budak kampung dan mula mngenal dunia pabila aku mlanjutkan pelajaran di bandar,di shah alam,,byk bnda yg aku blaja bila dibandar,belaja hdp jauh dr family sepecially my mom dan belajar hdp bedikari,,menari rezki sendri even masih belaja,,tp alhamdulillah aku boleh dikatakan berjaya,,itupun atas bantuan kawan2 aku yg sgt baik hati,,tidak dpt kubalas budi kwn2 yg telah membantuku..hnya tuhan yg dpt membalasnye..amin..huhu

aku sgt suke bermain ping pong dan ping pong inilah bermula nye pluang peniagaan yg diberi tunjuk aja oleh kwnku yg dah mcm abg aku kerna usianya sebaya dgn abg2 aku dlm lingkungan 4oan,,ai ape da bekawan dgn org tua..hehe,,tp xpe byk kbaikannye bkawan dgn org tua,,nak tau??? cubela sndri or tnya kwan2 yg mudaa tp bekawan dgn org tua,,byk faedahnye bebanding bekawan dgn org muda,,huhu..biasela dlm dunia ada baik an buruknye...

eh sudahla..ini la serba sedikit tntng diriku n ape yg aku rasa,,,bye2.......relax...think...peace...

No comments:

Post a Comment