Friday, August 6, 2010

demam

hye...

ai dah bp hari aku xupdate blog kan,,bz kot,,hehehe

demam?? sape plak yg dmam ni?? hahaha..aku la yg dmam..ni dah masuk ari ketiga aku demam tau...demam pnas lg,,truk gle smpikan sendi2 aku pon sakit jgak...sengal gle tau...huhu..mraung aku dibuatnye...huhu...cian kt aku..hahah

tau x..tngah2 mlm jgak aku pg klinik,,nsb la ada org dtg jmpt aku g klinik,,klu x mati dlm blik la aku,,huhu,,thnks pd oppss..hehe...jasa mu ku kenang...

hari ni dah ,masuk hari ke3 aku demam dan demam ku dah beransur sembuh,,aku pon dah mula boleh bngun dr tido..huhu,,tau x ada satu berita yang aku sendri terkejut,,

ape2??

brita aku dmam dah smpai ke pngetahuan mak ku,,so mlm ni mak aku dah smpai KL nk mlawat aku...adoi sape pnye angkara bgtau mak aku..hampeh..skarang mak aku ada kat puncak alam..esk pagi bru aku g sana,,amboi syg sngguh mak ko ye azhar,,mtang2 la ank bongsu,,hehehe..jngn jeles..!!

sbnrnye ada kisah hitam di sebalik demam pnas ni yg membuatkn mak aku fobia bila sape pon dlm adik bradik aku terkena,,nak tau??

mcm ni,,arwah abg aku yg 1st,,abg shukri mninggal dunia sebab demam panas ni lah kalau nak tau,,masa tu abg aku baru brusia 6 to 8 tahun,,so mak aku dan arwah ayah aku buat2 xtau ajela pada arwah abg shukri aku.kata mereka ala demam sikit je ni,,last smpai ke mati,,em mnyesal xsudah la mak aku dgn arwah ayah aku,,so sekarng sape2 yg kena demam panas mak aku msti ambil berat,,tmbah2 aku yg satu2nye ank teruna yg mak aaku ada,ank bongsu katakan,,yg lain??

em sume sudah branak pinak da,,hehehe,,,turn aku???
em lambat lg kot,,belaja pon blom abis lg da...insyaallah klu ada jdoh kawen la aku nanti lepas dah bekerjaya sume,,amin...

ni lah crita demamku...hehehe

bye2,,,relax...think...peace

No comments:

Post a Comment