Tuesday, August 10, 2010

mnyambut ramahan

hye

lama xupdate blog aku ni,,tbe2 malas lpas demam ari2,,skg pon dok pning2 lagi,,mayb sbbb 2 la malas nak update...

sape yg bc blog ni aku nk ucap slmat mnymbut ramadhan,,dan selamat berpuase...today kat 1st day puasa...skg bru tngah hari...tp tekak dah mula kering..haha..ish2 dugaan tol..hehe...dah nma pon puase memng la..

arap2 dpt puase pnuh la taun ni ye tnpa sbrang halangan,,hehe...aku mula puase aku dgn bru sembuh dr dmam tp dalam keadaan ping2 lalat lg da...pg td aku bngun sahur tau,,haha
xpnah2 aku bersahu kcuali kat kmpng,,ntah smngat ape tah bngn bersahur,,heehe...2pun ada org ajak..klau tak...selamat la sahur aku dgn dengkuran2 pg,,hehe

pg td mkn nasi dgn tom yam beli semalam,,pdas,,huhu,,tp telan aje,,ape kisah than smbng tdo..hahha bruk beno prangai mu azhar,,ish2..

ape2 pon slmat berpuasa..

relax...think...peace...

No comments:

Post a Comment