Monday, October 4, 2010

dunia dunia

tnsn gak rini...lepas satu satu..lepas satu satu..

xpnah2 selesai...aduyai ape nk jd dgn aku ni..smpi bile hdp nk tenteram..klau aku xbuat hal org lain yg buat hal,,tp bila org ain xbuat hal aku plak yg buat hal..knp aku xbleh saba ye..?/saba smpi btol2 org tu xbuat hal..adoi...

ha now padan muke ko azhar,,,sape suh xsaba...if nk smeone tu kena saba jngn brtndak melulu...em kan skg nasi dah jadi bubur..susah tau nk jd kn beras balik..so trime aje la susah senang...

padan muke ko...uwek....

2la dlu org tua2 pesan jngn bkawan nk bkawan jgak,,by dugaan oooo...adoi..kena lg,,ish2..sakit2...even ko or org lain yg buat prangai tetap sakit...ape2 pon trime dgn ati yg tbuke....

susahnye hdp ni...bkn je kn a pk pasal nk sara diri cr duit sume..ati dan prasaan pon kna jaga maaa..klau x smpi bile pon xtenang...emmm tahla..ape nk jd jd la...berserah...hope aku kuat wlaupon tau aku memng xkuat!...adoi...

maaf to my lovely follower...maaf sgt2..huhu
...im in changing process...
its hard but i tried...huhu..a big sori...

relax...think...peace...

mmmm tpkali ni dah xbleh relax da...adoi..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment