Tuesday, October 5, 2010

panas badan ke panas baran???hahaha

hye2...

boring2 kt ofis ni aku sje2 la tulis ape yg aku tngh pk..even mngarut..hahah..saja2 je..bia ler xda lectrer nk mark pon..hhehe...

today aku goyang kaki je kat ofis,,biase la goment mana ada keje sgt..tmbh2 aku bhagian close account je..so time2 cmnni memng xda keje ler..coz dah anta report..tnggu smnggu dua lg bru byk keje..hehe..aman dunia keje kt goment..ptutla sume pak cik2 n mak cik2 tembam2 sume..rupenye pnat krah tnaga utk mkn n mngumat..bknnye pnat kerah tnaga keje..hehe
tp...tp...ada jgak timee keje byk smi xsmpt angkat kepala dorng..tmbh akauntang yg dok jaga aku n bos aku,,almaklmla pngkat tnggi..so kerja pon tnggi..smpai kdg2 dorng blik mlm..

haha xmcm aku..ckop time je cabut..hampeh!!nasib bru praktikal..cmne a klau keje nt if xbrubah jgak..msti bos nyampah..pmalas!adooi...

ha masuk la tajuk banagang aku...

ape panas badan???
panas badan aku la..hehe..yg asyik demam je sntiase..sihat2..ari2 selsema..dah bebulan2 dah...tp mls nk g cek doc..coz aku tau aku sbnrnye resdung n aku ni jns xjaga mkn..em smpibile nk smbuh resdung aku...ish2..klau mak aku dgn aku msti die slalu mara...msti xbg mkn itu,,xbg mkn ini..adoi..xbez2..tp tu tnda syg ibu pd sorng ank...huhu..tp dgn g aku bez..sume bole..hahah..sakit die tlg jaga..haha..tp jaga dgn garang2...xske2...huhuhu
aku kn ank bongsu,,so pham2 jela..manje skit..hehe


pnas baran pulak????
pon aku jgak..sjak2 dah mlangkaui umo 20-an ni..angin2 dlm bdn aku ni asyik nk kua je..xmcm dlu..angin je kntot trus setle..hhaha..skg?? mmm asyik nk smbor la...hehe..
partner aku pon bleh tahan jgak...pndai bab2 sembor2 ni..smbur dah cmm naga dlm cte magika dah..smpi beasap2...nmpkkt tliga sume...haha...skalikna sembur hangit u!!!!!huahuahua...tp kn kdg2..itulah dinamakn kenangn..bile tua2 nt tringat msti tergelak2 je..yela tekenang masa2 muda cm skg la...darah tengah panas..asyik nk mndidih je..klau suam je xpe...hampeh!!!!!!

wlauapapun..dlm hdp idup ni byk dugaan...tepok dada tanya selera??????????

"buang yg keruh ambil yg jernih, baru teguh peribadi"

amboi nyanyi u!!!!!!!! kelas g2...

bye2

relax...think...peace......

!!!!!!!smart thinker!!!!!!!!!!

...i love u baby...


No comments:

Post a Comment